maandag 19 november 2012

day 3

hèhè in bed...
Sten Smiets is tired maar heeft een geweldige ervaring!!
Met alle nationaliteiten in gesprek en zelfs uit je engelse woorden komen, wie had dat nu ooit van mij verwacht?
Ik hoorde zelfs van een Tsjech dat de Nederlanders zo goed Engels spreken, de vraag is nu, ligt dat aan mij of aan de Tsjechen?
Nu 19 OC's af, beetje te veel van het goede lijkt mij maar dat zien we wel in de Europese Conferentiezaal van Madrid. Morgen de rest van de OC's afmaken, taken verdelen en dan kunnen we eens even van de Cerveza genieten in de nog steeds heerlijke Spaanse soleil.
De spanjaarden verklaren ons trouwens voor gek dat wij geen handschoenen en winterjas dragen aangezien het maar 14 graden is hier, zoals ze zelf zeggen "it´s almost freezing".
Heerlijk weertje dus!

Tot morgen!
Greets from Sten Smiets from The Netherlands representing Croatia

1 opmerking:

  1. Erg leuk om te lezen allemaal! 19 OC's poeh poeh, goed gemotiveerde commissie dan! Geniet ervan, vergeet de chica hermosa niet voor mijn verjaardag!

    Kind regards, Walter Schiphorst

    BeantwoordenVerwijderen